Veikla. Darželyje organizuojamos tokios veiklos, kurios ugdo pagrindines kompetencijas: kūno ir judėjimo, pojūčių ir suvokimo, kalbos, vertybių, fantazijos ir kūrybos, socialinę, motyvacijos ir koncentracijos. Taip pat skatinamas vaikų savarankiškumas ir bendruomeniškumas. Ugdomoji veikla vykdoma pagal darželio ikimokyklinio ugdymo pedagogų sudarytą programą, kuri remiasi metų laikų ritmu. Programą sudaro ne tik gamtos ir pasaulio pažinimo pagrindai, bet taip pat ir pirmoji matematika, lietuvių kalba.
Darželyje taip pat įgyvendinama emocinio intelekto ugdymo programa ''Kimochis'', kuri padeda vaikams įgyti pasitikėjimo savimi ir išmokti spręsti sudėtingas socialines-emocines situacijas.
Ritmas. Kiekviena diena, savaitė darželyje turi savo ritmą, kuris suteikia vaikams saugumo jausmą. Dieną pradedame ryto ratu, aptariame dienos temą, šnekamės, bendraujame, klausinėjame, išmokstame ir sužinome. Po ryto rato veikla įvairi: muzika ir šokis, keramika, anglų kalba, mažųjų sportas. Visus užsiėmimus veda savo sričių specialistai.
Gamta ir laukas. Pasibaigus užsiėmimams, skubame į lauką – atrasti, pažinti, judėti, žaisti. Dvarelio teritorijoje yra labai didelis kiemas su smėlio dėžėmis, vaikų nameliais, čiuožyklomis, supynėmis ir kitomis pramogomis. Kieme įkurtas tvartelis, kuriame gyvena triušis, vištytė ir gaidelis, putpelės. Vaikai turi galimybę ne tik pažinti gyvūnų gyvenimą iš arti, bet taip pat kasdien jais rūpintis ir tuo džiaugtis. Darželio kieme taip pat įrengtos daržovių lysvės, kur vaikai nuo mažų dienelių sužino kaip auga daržovės, jas sodina, augina, skina ir vaišinasi. Šalia esančiame pušyne turime dar vieną aikštelę, kur kaitriomis vasaros dienomis galime žaisti pušų pavėsyje ir čia pat mėgautis pušyno žemuogėmis. Skatiname vaikus kuo daugiau laiko praleisti gamtoje, ją tyrinėjant , stebint. Mokomės gamtoje ir iš gamtos. Pvz.: vaikščiodami po mišką mokomės skaičiuoti rinkdami grybus arba piešiame raideles ant smėlio. Gamta aplink mūsų darželį suteikia mums visas galimybes mokytis linksmai, sveikai ir kūrybingai. Visais metų laikais kasdien einame į lauką. Blogo oro mums nėra, nebent netinkami drabužiai.
Vaiko individualumas. Kiekvienas vaikas yra unikalus, todėl pastebime kiekvieno vaiko individualybę, skirtingumą, matome juos tokius, kokie jie yra ir priimame juos tokius nebandydami jų keisti. Vadovaujamės vaiko prigimtimi ir pagal galimybes stengiamės rasti tokius ugdymo metodus, kurie atitiktų vaiko prigimtį, turimą patirtį, gebėjimus ir galimybes bei vaiko individualumą.
Mokomės per žaidimą. Kiekvienas vaikas bet kokiose sąlygose susiranda galimybę žaisti. Žaisdamas jis išreiškia savo socialinę patirtį, bendrauja. Žaidimas – tai vaiko gyvenimo būdas ir pagrindinė jo veikla. Žaidimo metu lavėja vaiko intelektas, socialiniai gebėjimai, turtėja dvasinis pasaulis. Žaisdamas vaikas geriau įsisavina ugdomąją medžiagą, nes žaidimas jį skatina nebūti pasyviu. Ugdomosios užduotys, pateiktos žaidybinėje situacijoje, atliekamos labiau susidomėjus, ilgiau nenusibosta. Jei vaikui bus įdomu, jis noriai dirbs. Tai rimta protinė veikla, skatinanti vaiko sugebėjimų formavimąsi, plečiant ir taikant aplinkinio pasaulio pažinimą, ugdant kalbą.